11.07.2018
АТ «Мономах», потужний український виробник чаю та кави, вже другий рік поспіль представляє свої проекти на міжнародній спеціалізованій виставці «World of Private Label» PLMA. Більше тридцяти років щорічний форум відкриває нові можливості для гравців ринку private label. Саме на цьому престижному майданчикустворюються нові контакти та ідеї, які допомагають учасникам виставки розвивати свої програми приватних марок.
Як повідомив менеджер з експорту АТ «Мономах» Олександр Леонов, метою поїздки на виставку PLMA був пошук компаній, яких цікавить чайно-кавова продукція під їхніми торговими марками. Компанія «Мономах» представила всі види фасування та асортиментний портфель. Відвідувачі стенду особливо відзначили вишукану лінійку LOVARE, виконану на європейському рівні.
Зустрічі та перемовини з потенційними партнерами пройшли успішно, і зараз основне завдання – передача зразків і узгодження умов співпраці. «Участь у форумі дозволила нам визначитися у подальшій моделі побудови роботи і виходу компанії на ринки Європи», – відзначив Олександр Леонов.
На фото: голова Наглядової Ради АТ «Мономах» Богдан Барабаш (зліва) та менеджер з експорту АТ «Мономах» Олександр Леонов